fbpx

מתנות לסוף שנה לילדים

מתנות לסוף שנה לילדים

ציון סוף השנה בגן הוא תמיד הזדמנות לחגיגה כפולה ומכופלת: מצד אחד, הוא מאפשר לסכם את כל החוויות שצברו הילדים במהלך השנה, אך מנגד הוא גם מאפשר לראשונה הצצה אמיתית ומציאותית לעתיד – לחופש הגדול וכמובן גם לשנה הבאה שתבוא אחריו. מבחינת הגננות וכלל הצוות החינוכי בגן, כמו גם ההורים עצמם, חשוב להבין עד כמה נקודת הזמן הזו עשויה להיות משמעותית וטובה, גם לילדים שחוו משברים וקשיים מסוגים שונים במהלך השנה, ומתוך ראיה כוללת ומקיפה יותר – ניתן להציג להם אותם כחלק מתהליך של התקדמות ושיפור, כך שהזכרון שיישאר איתם מאותה שנה (ואיתו גם הציפייה להמשך) יהיה טוב וחיובי יותר מאשר הפעם הראשונה שבה נחווה. איך עושים זאת? תתפלאו לגלות שהדבר לא קשה כמו שהוא נשמע.

להיכנס לראשם של ילדים

עבורנו המבוגרים, מילים כמו "שינוי", "עיבוד מחדש" או "סיכום באור חיובי" נראים כמו משימות מורכבות ואף בלתי אפשריות, שסיכוייהן להתממש נראים לפעמים כרחוקים שנות אור מהמציאות. אך בקרב ילדים הדברים הרבה יותר פשוטים, ובעזרת הענקת המתנות הנכונות באופן קונקרטי, ניתן להשיג את התוצאות הרצויות, הרבה פעמים בקלות מפתיעה. ראשית זכרו כי ילדים בגיל הגן לרוב אינם יודעים עדיין לקרוא, ולכן גם אם תבחרו לתת להם מתנות לסוף שנה הכוללות הקדשה אישית בצורת כיתוב (שאותו הם כנראה יקראו רק בעוד שנה או יותר), הדגש החזק והחשוב יותר שעליכם לשים הוא דוקא על הדימוי הוויזואלי שבה – מאחר וזהו הדבר הראשון שמושך את העין, והמדבר באופן הישיר ביותר אל הרגש והזכרון. לכן, מומלץ מאד להשקיע מחשבה מרובה בבחירת התמונה שתתנוסס על גבי המתנה; כך למשל, אם מדובר במתנות אישיות לכל ילד למשל, לתת לילד שעבר קושי תמונה דוקא בתקופה או במקום שהיווה עבורו את מקור האתגר, ואם אין כזאת בנמצא, אין כל מניעה לצלם אחת כזו במיוחד, ואפילו לגלות שמדובר במתנה לסוף השנה אם אין לכם התנגדות לכך.

איך למצוא את המתנה הטובה ביותר?

לאחר שתשקיעו מחשבה בבחירת המתנה – עבור כל ילד באופן אישי או לכל הגן כקבוצה אחת -ההחלטה בנוגע למתנה עצמה תהיה ברוב המקרים קלה וברורה יותר מאליה. אנו מודעים לכך שמבחר מתנות לתלמידים לסוף שנה באתר סטודיו פמיליה מקשה על הבחירה, אך בבחינה מדוקדקת של צרכי הילדים, ועם הענקת הטון שלכם לבטח תמצאו באופן מדויק מה לתת לילדים שלכם בתור מתנות לסוף שנה, כך שאפילו אם תתלבטו מאד בין שני סוגי מתנות או יותר, תמיד תוכלו לדחות אותם לשנה או לאירוע הבא, ולבחור בהם בעתיד מבלי לשאול את עצמכם מחדש כיצד להפתיע את הילדים עם מתנות לסוף שנה. אנו מזמינים אתכם לצלול איתנו לעולם שלם של צבעים, סגנונות וחושים, ולהתחבר לעולמם של הילדים שלכם בצורה ישירה, מהנה ומרגשת.

סגירת תפריט
wa icon load icon