fbpx

מתנות לילדים לסוף שנה – מהן המתנות?

מתנות לילדים לסוף שנה

כאשר אנחנו מתבקשים להעניק מתנה לאדם מבוגר, בכל הקשר ואירוע, הרבה פעמים אנו נתקלים בקושי "לקלוע" לדבר הנכון, ומשקיעים בכך מחשבה מרובה ומאומצת. אך בכל הנוגע למתנות עבור ילדים, ובמיוחד מתנות לילדים לסוף שנה, הפתרון הוא קל הרבה יותר, וזאת משתי סיבות: ראשית, קל מאד להפתיע ולשמח ילדים, וכן ישנם הרבה סוגים של מתנות יכולים להעשיר ולפתח אותם. שנית, כאשר נותנים מתנות לילדים לסוף שנה הן למעשה מוגדרות יותר, ובעלות משמעות ברורה ומתבקשת, כך שקל יותר למצוא מתנה המתאימה למצב ולמסגרת הרלוונטית. אז אם אתם מחפשים מתנות לילדים לסוף שנה – בין אם בגן ובין בבית הספר, הגעתם למקום הנכון.

למה לשלב תמונה במתנה לילד?

במציאות של היום, בה הטלפונים סובבים אותנו כל העת, ובמיוחד כאשר המבוגרים נוטים לצלם הרבה את הילדים, יש חשיבות רבה לתמונה הניתנת כמזכרת או כמתנה. מעבר לכך, ולעובדה שהתמונה יורדת לדפוס (בשונה מהצגתה על מסך הטלפון בלבד), חשוב לזכור שתמונות וציורים תפסו מאז ומתמיד חלק חשוב ומהותי בעולמם של ילדים, מהסיבה הפשוטה שרבים מהם עדיין אינם יודעים לקרוא.

אילו מתנות אפשר לתת?

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומשובח של מתנות לילדים לסוף שנה, לחגים ולימי הולדת, ובמחירים מעולים. בכל המתנות שלנו אנו משלבים הדפסה איכותית של תמונה או ציור לבחירה – בעיצוב ייחודי ועם נגיעה אישית שלכם. בין שלל המתנות שלנו לבחור במתנות דקורטיביות וחגיגיות כמו קולאז'ים, תמונות ממוסגרות, פוסטרים לתליה ועוד – או לחלופין מתנות ייעודיות בעלות שימושים מובחנים עם תמונה משולבת – כדוגמת ספלים לשתיה, חלוקי אמבטיה, כסאות ים, ציוד עזר לבית הספר, קופסאות ועוד ועוד. כל מתנה מותאמת באופן מיוחד לאופי הילד או הילדים המקבלים אותה, וכן שומרת על איכות ועמידות לאורך זמן רב.

מתנה שהיא תמונה

יש הרבה סיבות להעניק לילדים בגן ובבית הספר תמונה ממוסגרת כמתנה, ממש כשם שאנו עושים כאשר אנו מעניקים מתנה מסוג דומה למבוגרים: בתמונה הנבחרת יכולים להיות מובעים שלל רעיונות ומסרים שונים, וברגע שבו ממסגרים אותם והופכים אותם לבעלי משמעות "המצדיקה" תליה על הקיר – הם מקבלים משנה תוקף וחשיבות, כך שהילד זוכה למתנה שיש בה מסר ייחודי ומשמעותי מאין כמוהו, הנוגע רק לו; חשבו למשל על תמונת פורטרט של ילד הניתנת לו במתנה, לא כחלק מחפץ כזה או אחר אלא אך ורק כדי לתלות אותה ולהתגאות בה – ותוכלו להבין לבד מדוע למתנה מסוג כזה יש כל כך הרבה חשיבות.

מתנה שימושית עם הקדשה אישית

גם למתנות המגיעות בצורת חפצים וכלים שימושיים עם הקדשה אישית יש חשיבות רבה, וזאת מכמה סיבות: ראשית ובמובן הבסיסי ביותר, כל חפץ יומיומי יכול להפוך למיוחד ברגע שתוקדש לו מעט מחשבה, ואין בכך חלילה כדי להפחית מיוקרתה של המתנה, להיפך – כאשר ילד בגיל צעיר מקבל מתנה פרקטית כדוגמת בקבוק שתיה אישי, קלמר, מגבת או כרית, הוא בראש ובראשונה חש שייכות ואף אחריות כלפי המתנה, מאחר והיא שייך רק לו. יתרה מכך, ניתן למנף את אותה תחושת שייכות למשל לקראת העליה לכיתה א', בה הרבה פעמים ישנה רתיעה מהחפצים והאסוציאציות הנקשרות עם בית הספר; בהוספת תמונה והקדשה אישית אותה רתיעה למעשה מנוטרלת, וכך הילד זוכה גם למתנה משמעותית וגם לערך מוסף שהוא אפילו אינו מודע אליו. לבסוף, מלבד כל אלה, למתנות השימושיות יש גם ערך מבחינה פרקטית, ובמיוחד בגיל הגן בו הילדים אינם יודעים לקרוא – כך שההבחנה בבעלות החפצים (כמו תיקים אישיים, קופסאות אוכל ובקבוקי שתיה) נעשית קלה ופשוטה, ללא בלבולים.

סגירת תפריט
wa icon load icon