fbpx

מתנות לילדים בגן – תנו להם לשמוח

מתנות לילדים בגן

קשה לשים את האצבע על הסיבות שבגללן אנו כל כך אוהבים מתנות. מעבר לכך שהן מסמלות את העובדה שמישהו השקיע בנו וביקש להראות לנו את אהבתו, לרגע קבלת המתנה תמיד מתלווה תחושת פינוק נעימה, הגורמת לנו להתמקד באדם שהביא לנו אותה, לחשוב על הקשר איתו וכמובן גם על השימושים המהנים שנעשה במתנה מעתה והלאה. כמו מבוגרים, כך גם (ובמיוחד) ילדים בעת קבלת מתנה – הם תמיד ישמחו, יתרגשו והרבה פעמים גם יביעו את אהבתם למי שהעניק להם אותה. למעשה, הענקת מתנות לילדים בגן מעוררת התרגשות ושמחה לא רק בקרב הילדים עצמם, אלא גם אצל מי שנתן אותם, ובדיוק מכל הסיבות הללו שפירטנו כאן.

באילו אירועים נהוג לתת מתנות לילדים בגן?

מתנות לילדים בגן יכולות להינתן באירועים מקובלים כמו ימי הולדת, תחילת או סוף שנה, והן יכולות להינתן גם לקראת חגים וימים מיוחדים – במעגל השנה או בגן עצמו. מלבד זאת, ניתן כמובן להעניק לילדים מתנות גם סתם כך, ללא סיבה מובחנת (אך כמובן לא באופן מוגזם) – באמירה חיובית ואוהבת המשדרת לילדים את המסר החשוב, שפשוט חשבו עליהם. הסיבה להענקת המתנות יכולה להשתנות מאד מאירוע לאירוע, גם אם לפעמים נראה מעל לפני השטח כי התוצאה היא דומה בכל אותם מקרים: בהתאם לעיתוי, לדברים שנאמרים בעת הענקת המתנה וכמובן גם בהתאם לבחירת המתנה עצמה, כל שי שכזה מביא איתו רעיון ומסר אחר, ועל כן יש חשיבות רבה לדרך שבה תינתן המתנה.

שמירה על אלמנט ההפתעה

לא משנה אם בחרתם להעניק את המתנה לכבוד ציון אירוע מיוחד או שאתם עושים זאת סתם כך באמצע שגרת היומיום, מומלץ מאד להקפיד על אלמנט ההפתעה, ועדיף למתוח אותו כמה שיותר מאוחר – אפילו עד לרגע האחרון ממש. הסיבה לכך נעוצה בעובדה הידועה שילדים מצפים מאד למתנות והם אף מדמיינים בראשם תסריטים מאד ספציפיים בנוגע אליהן, עד לרמה שאם הם לא יקבלו את מה שחשבו עליו, גם כאשר מדובר במתנה טובה ומשמחת מאד – הם פשוט יתאכזבו וגיבו לכך בהתאם. לכן, אם אתם מתכננים להעניק לילד או לילדים בגן מתנה לקראת אירועים קבועים וידועים מראש כמו יום הולדת או סוף שנה (ובהנחה שהם מספיק גדולים כדי לזכור שניתנת בהם מתנה, כך שהם מצפים לה), הקפידו לשמור על רף ציפיות סביר ולדבר בהיגיון בנוגע לאותן מתנות, כדי למנוע מצב שבו אף ילד לא יתאכזב, למשל ממקרה שבו הגן לא קיבל בובות ענק ממותגות בדמות גיבור-העל האהוב עליו ספציפית.

המתנות של סטודיו פמיליה

המתנות שלנו בסטודיו פמיליה שומרות כולן על איכות באופן קפדני במיוחד, ובכולן ניתן לשלב הדפס תמונה או ציור המותאמים אישית לילד או לילדים שלהם מוענקת המתנה. בכל אחת ואחת מהאפשרויות שלנו הושקעה מחשבה רבה המתמקדת בילדים עצמם, והן שומרות כולן על סטנדרטים מובחרים של רושם רב, הפתעה וגם פינוק מהנה. חשבנו עבורכם על הכל, גם על הפרטים הקטנים ביותר, כך שלכם נותר רק לבחור את מה שהכי מתאים לילד או לילדים שלכם בגן. כל המוצרים שלנו הם איכותיים ובטוחים לשימוש, ועמידותם הגבוהה מחזיקה מעמד גם לאורך זמן רב. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר מעולה בנוגע למבחר הקיים בקטגוריית מתנות לילדים בגן – החל מתמונה אישית ממסוגרת וקולאז'ים ענקים ועד למשחקי חשיבה, חפצים לבית וכלים שימושיים עם הקדשה אישית, צבעונית ומיוחדת.

סגירת תפריט
wa icon load icon