fbpx

מתנות לגני ילדים – נותר רק לבחור

מתנות לגני ילדים

במהלך השנה חלים כמה וכמה אירועים חגים המשמשים כ"תירוץ" לתת מתנות לגני ילדים – אם לכל ילד באופן אישי ואם לכל הגן כולו. בין כך ובין כך, כדאי לזכור שילדים בכלל אך ילדים בגן בפרט, נמצאים בשלב קריטי בחייהם מבחינת הפוטנציאל האדיר הגלום בו – ללמידה, לחוויה חדשה (או לחלופין חוויה מחודשת הניתנת בקלות לתיקון) ועוד הרבה מעבר לכך. אם לוקחים את כל אלה בחשבון כאשר חושבים על מתנות לגני ילדים, ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר עבורם, ולדעת שהענקתם להם מתנה משמעותית באמת, שתסייע להם ותפתח אותם מהרבה בחינות. אז באיזו מתנה כדאי לכם לבחור? ערכנו לכם רשימה כללית וממצה הכוללת את סוגי המתנות השונים, כדי להקל עליכם למצוא את המתנה האידיאלית עבור הילד או הגן שלכם.

מתנות עם גירוי חושי

גם אם הילדים שלכם הם "אלופים" במוטוריקה גסה ועדינה, הם מזהים כבר אותיות או שהם מומחים בציור – מתנה בדמות סינר לבישול, פאזל או לחלופין הדפסה ממוסגרת של ציור שהם ציירו (ובמיוחד כזו שהם התכוננו אליה במיוחד מבעוד מועד) תמיד יעצימו אצלם את הפן החושי, וביכולתם להעשיר ולפתח אותם באופן משמעותי, עד לכדי פריחה של ממש – אפילו לילדים שלא נגעו קודם לכן בצבעים למשל: הרבה ילדים, ובמיוחד כאלה שחשים מאוימים מהישגים שהם נמצאים בפיגור בהם, אינם רוצים כלל להתקרב לפעילויות הדורשות מוטוריקה עדינה למשל, ואילו בזכות ציור אחד שלהם המתנוסס בגאווה על גבי המשחק או הפעילות – הם מסירים את המחיצות ומאפשרים לעצמם שינוי.

מתנות עם גירוי מוחי

אין צורך להכביר במילים בכל הנוגע לחשיבותן של מתנות לגני ילדים המגרות את המוח ומפתחות בו חשיבה מעמיקה, מורכבת ויצירתית. משחקים ומתנות כמו לוטו, מספר הזהב ואפילו קריאת שעון בבית – כל אלה הם בעלי פוטנציאל גבוה במיוחד למימוש ולהטמעה יעילה במיוחד אצל הילד, מעצם היותם בעלי תמונה מקרבת ומוכרת, לפעמים אפילו של הילד עצמו, ובאופן שהוא אולי הכי נעים ולא-מאיים שניתן לחשוב עליו.

מתנות בעלות רובד סמלי

לבסוף, בל נשכח כמובן את המתנות שאינן מכוונות לשימוש באופן יומיומי, אלא כל מטרתן היא לשם הענקת המתנה בלבד – כמו תמונה ממוסגרת, קולאז' או אלבום הכוכבים שלי. בהדפסת תמונתו של ילד על גבי אחת מהמתנות הללו, או לחלופין הדפסת תמונתם של כל ילדי הגן יחד – מקבלים הילדים תחושה של גאווה אישית ומיוחדת במינה, הממלא אותם בביטחון עצמי וממנפת אותם לצמיחה בהרבה תחומים אחרים – מהם כאלה שהם יותר ידועים להם (ולנו), ומהם כאלה שפחות. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר המתנות הרחב שלנו באתר סטודיו פמיליה, ולמצוא בעצמכם את המתנה המושלמת עבור הילד או ילדי הגן היחידים והמיוחדים שלכם.

סגירת תפריט
wa icon load icon